Nybörjare på japanska ?

Då tycker jag du ska se filmen Lejonkungen 2 eller på japanska 'Raion Kingu 2' Då ska den vara på japanska utan text ;D Jag gör detta nu för tillfället och man förstår riktigt väl även om den inte är textad. Jag är nybörjare på japanska, men man lär sig super mycket med hjälp av filmen ^^ Det var väl ett bra tips.
Kan även flika in att alla japanska jag redan kan har jag lärt mig själv genom gratis lektioner utlagda på internet och se på en massa animer, japanska filmer och serier!  (:

Kan ju även säga att jag har matteprov på tisdag, 3 timmars prov dessutom. Fast bra är ju att det är något intressant, geografi och ekvationer!
Och onsdagen veckan efter det har jag samprov och dagen därpå svenska!
NICE?! Ehh.. nej. Allt innan påsklovet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0