5 dagar! :O

Nu har det gått fem dagar utan att jag suttit vid datorn :O Så nu ska jag vara duktig och skriva ett inlägg som sammanfattar Tisdag, Onsdag, Torsdag, Fredag och Lördag. Samt idag Söndag ;D Så då börjar vi:

Tisdag, vad gjorde man då tro? Jag spelade lite granna, Devil may cry 4, dock dog jag när jag slogs med Bossen, och då var jag tvungen att börja om hela uppdraget och då slutade jag. xD Tålamodet suger!
Onsdag, då var det dags att stiga upp tidigare och besöka biblioteket innan man tar 13.22 bussen in till stan för att bowla. Skoj, var det.. Även om jag bara kände en av de ytterligare tre personerna. Men Jonas och Jennifer var väldigt snälla de med.
Torsdag, var det dags att rensa kläder, vilket egentligen inte behövdes. Men jag har insett att jag ite använder alla mina kläder xD Sedan slog jag mig ner på golvet och ritade en hel del. Det blev, jag tror , en helt färglagd bild. Fast på mitt nya sätt att färglägga med pennor på papper. Bild kommer upp så fort jag skannat in den!  ;D
Fredag var det dags att städa resten av mitt rum xD Två städdagar på sportlovet är ju knappast intressant, men så blir det när man inget har att göra. Boken Amuletten från Samarkand blev det sedan att läsa. Och jag lyckades läsa cirka en tredjedel i boken.  ;D
Lördag blev det först att skotta ut släpkärran och sedan dra in till IKEA och köpa säng till syrran.   För att sedan komma hem och starta en liten baknings stund. Pavlova med jordgubbar, Vindruvor och grädde blev det. Mycket gott visade det sig att vara. (Bild på denna kommer) Sedan blev det melodifestivalen och en irriterad mig när Pernilla Wahlgren gick vidare till final istället för Crucified Barbara. Blääh på henne. xD

BTW! Jag ska klippa mig imorgon. Känner inte för det men måste om jag ska få färga håret och låta håret växa ^^

Jag kollade nyss igenom lite redigerade bilder jag har och stötte på denna;
Den får mig att längta till sommaren <3
 ;D


Kommentarer
Postat av: Adara - teckningar, foton, drömmar

Vad fin bild! :)

2010-06-12 @ 15:01:56
URL: http://adara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0