Yiruma- Piano kompositör

Bara så alla vet, Yiruma är den bästa piano kompositören jag hört spela. Han har underbara melodier som är mycket bra sova musik. Kan tänka mig att man får många fina drömmar av dem! <3

I alla fall, vi ska ju inte tala om bara detta, jag har fortfarande inte löst mitt problem med novellen, och så har jag fått en liten idé på en ny novell. Vad ska jag göra? Skriva den nya med ?! xD
Ursäkta att ni måste läsa sånt här, ska försöka att komma på något bra att skriva;D

Vill ni läsa en liten inledning, eller ja, det är väl mer som två meningar eller så ^^
' Varför? Varför, varför? Frustrationen växte ikapp med mängden tårar som vällde upp i hennes ögon. Naglarna skar in i den bleka huden när hon knöt sina nävar allt hårdare för att behärska sina känslor. Varför kunde ingen förstå? Den varma vätskan, även kallad blod, sipprade ur hennes små sår i handflatan och droppade ner på golvet. Hon ville skrika, sparka och gråta, men mest av allt ville hon bara försvinna.'

Vad tror ni ? ;D

Byebye!<3


Kommentarer
Postat av: Frida

Inledningen är spännande och jag vill läsa mer! :D

2010-02-07 @ 15:26:01
URL: http://brightskies.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0