Horses - Angels without wings!

Hm.. jag har tänkt på en sak, det sägs att hundar är människans bästa vän. Men Hästen har ju ändå varit med och hjälpt oss under våran utveckling. Jag menar både på bra och dåliga sätt, de har försett oss med mat( dåligt vis) och dessutom har de unde tidigare år(mycket tidigare) hjälpt oss med arbete, och än idag är de fortfarande vid vår sida. Ändå sägs hunden vara människans bästa vän. Vad har de gjort som förtjänar den titeln?! Förutom att vara söta och lätta att beordra ? Tchi.. Tycker att hästar är människans mest trogna vän, och änglar utan vingar! Så det så!

Kommentera gärna vad ni tycker om denna sak, gör mig inget!  ;D


Nu har jag dessutom bestämt mig för att ha en inriktning på min blogg, det vill säga att jag skriver om en viss sak så klart!  ;D Och den inriktningen blev Illustrationer/blyerts och litteratur! Means; Jag kommer att visa vad jag har gjort och ge förslag, råd och så vidare på olika saker ^^

Fresten, här kommer en bld på två av mina senaste blyerts teckningar.

Bye bye ;D See you. Efter att jag shoppat böcker på bokrean i morgon!

Den till vänster är: Basilika och Kapris, mina gamla sköthästar.Den till Höger är: Bara två fria hästar jag målade ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0