Bok ?

Först vill jag be om ursäkt för inaktiviteten som jag har haft. Men jag har helt enkelt inte orkat blogga, och inte heller haft något att blogga om. Dessutom har jag tagit mej tid att läsa ut Brisingr, längtar verkligen till fjärde boken kommer ut! dessutom längtar jag till det att bokrean startar, för då blir det bokshopping! ;D


Fresten, allihopa!
Jag har funderat på att skriva en bok, har redan tre karaktärer och en idé för en prolog. Så, nu vill jag ha erat åsikt om vad jag ska göra, skriva en eller inte ? Jag har flera gånger funderat på att skriva en, men det har aldrig blivit av, men jag har väl egentligen inte heller kommit på någon idé om jag kan tänka mig att fortsätta på nu.
Men nu äntligen har jag en! Den kommer handla om Evighetens ring!

Bye bye ;D

BTW! <a href="http://www.bloglovin.com/blog/1501243/misora?claim=snwkshf3q5f">Följ min blogg med bloglovin</a>


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tycker du kan skriva en bok ;D

2010-02-20 @ 19:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0