:'(

Gomen!
Jag har verkligen inte varit speciellt aktiv på senaste tiden, hontou ni gomen ne! =^^=
Men sedan sportlovet har det varit väldigt mycket i skolan, precis som veckan precis innan sportlovet. Fyra dagar i skolan och tre prov, snacka om att lyckas planera in allt på samma vecka.
Dessutom har jag varit sjuk sedan i måndags (5/4) och är fortfarande sjuk. Under fyra dagar har jag haft ständig huvudvärk i två dagar, brännande halsont tre dagar och igår, onsdag (9/4) lyckades en förkylning krypa in i mig, och on top of that, så har jag feber. Av någon underlig andledning blir jag alltid sjuk under lov, skoj eller hur! ;D


Bilden nedan är lånad från google.se och redigerad av mig! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0